maanantai 19. marraskuuta 2012

ARKI KOIRAILUA

Käytiin viimeksi treenaamassa puoltoista viikkoa sitten. Viime viikko jätettiin väliin, oli liian kiireistä. Napista pitäisi saada nopeampi leikin kautta. Mä en ole mikään luontainen leikkijä, mielumminkin vaan liikuttaja ja henkilökuntaa.....ja sen kyllä huomaa.

Ostin kaksi narupalloa, joilla ollaan yritetty leikkiä, aika vähän, hiukan sisällä ja muutaman kerran myös ulkona. Kerran pallo oli mukana jopa Södikssä ja sain  Napon huomion pois autoista!! Tänään pallo oli mukana peltolenkillä ja leikittiin ihan tosissamme, Napo ei oikein päässyt mukaan pellolla tai sitten mä vaan olen liian tylsä!.....takastulo matkalla sain koiraan hiukan enemmän virtaa. Mutta tuo leikkiminenhän kysyy kuntoa ihan tosissaan, HUH!

Mä olen pohtinnut ettei toi toko taida sitten kuitenkaan olla mun juttu! Se on liian kaavamaista. Mietin että entäs se rallytoko, josta en tosin tiedä itse mitään, muutama tuttu on kehunnut. Mun mielestä olisi kuitenkin tärkeintä arkitottelevaisuus ja hyvät käytöstavat. Päätin listata asioita, joita tahtoisin muuttaa Napissa.

  1. Autojen perään vetäminen
  2. Vieraiden vastaanottaminen
  3. Hihnassa vetäminen
  4. Remmiräyhääminen

Mitähän tää lista kertoo meistä, tai musta????


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti